arkadaş, almışım güzelim iskoçları. yukarıda işgalci norveç, aşağıda ingilizler. norveç'e iskandinavya'dan destek geldi, adanın askeri bakımdan en güçlüsü oldular. Galler ve baronlar ile güçsüzleşsede ingiltere, ingiltere yine de.
o sıra william wallace geldi. bayram ettim. full ordular, yüksek rütbeler falan. iskandinavya'dan gelen hakoon hakoonson'a -yani norveç kralı- bir hoş geldin diyeyim dedim.
2 full ordu çarpışacaktı. wallace'ın 60 adet bodyguard'ı vardı. dağıtırım dedim ortalığı ama o da ne. savaşa bir girdim meğersem bu yayaymış. lan bodyguard nasıl yaya olur? çıldırdım sinirden.
atlılarla düzenli bir şarj ile piyade norveç ordusunu bitiririm derken zar zor yendim.