Özlem giderdiğim şehir.. Suriyeli, apaçi kaynasa da sahili, çiftlik caddesi o havası. Başka ya.
Sevdiğimi bilmiyodum ama seviyomuşum işte insan kısa bi süre de olsa uzaklaşınca anlıyor. Gidersem özlerim o tek başıma yürüyüşlerimi. Arkadaşlarımla buluşmalarımı.. Her adımda anı var. insanlar gidecek burdan, ben kalıcam. Gölgeleri kalacak. Sonra 1 yıl..ben de gidicem..
Özlenceksin samsun.