samsun

entry1582 galeri
    826.
  1. Merkezi harika olan sehrim. Ama insanlarini pek sevmem. Bafralilar her zaman daha iyilerdir. Merkezde yasayip buyumus insanlara pek güven duymuyorum.
    3 ...