bugün rüyamda sürekli trene bindiğimi ve tren raylarına atlayıp rayların arasından kek filan çıkarttığımı gördüm.
tabirlere baktığımda rüyada trene binmek, tren raylarına atlamak genel olarak düzgün iş yapacağına, iş hayatının muhteşem olacağına, mutlu olacağına binbir türlü umut verici şeyler anlatıyor.
esas sorum şu;
-odamın camı açık olduğu için üstteki denyo iş konuştuğu için rüyam etkilenmiş olamaz mı ?
kesin bilimsel açıklaması vardır amınakoyim. genelde hep böyle oluyor rüyalarımın içeriği.