kuzey kutbundaki buzulların genişlemesi

entry4 galeri
    1.
  1. şaşırtan bir bilgidir. yıllardan beri "buzullar eriyor, kuyup ayılarının nesli tükeniyor" gibi haberlerin sonunu getirecek olan bilgidir. Uydu görüntüleri eriyor denilen buzulların son 2 yılda 1.7 milyon kilometrekare genişlediğini göstermiş efendiler. hatta öyle ki Danimarka bu sayının daha büyük olduğunu söylüyor. Ayrıca 2013 yılında tabakanın kalınlığının da arttığı belirtiliyor.

    Oysa Peter Wadhams(Profesör, Cambridge University) Kuzey Kutbu'ndaki buzulların 2015'te tamamen eriyeceğini açıklamıştı.

    BM’nin Hükümetlerarası iklim Değişikliği Paneli (IPCC) ise Kuzey Kutbu’ndaki buz miktarının 2050 yılında 1 milyon kilometrekarenin altına düşeceğini açıklamıştır.

    kaynak: http://www.radikal.com.tr..._buzullar_buyuyor-1210300

    yorumumu sorarsanız sevgili insanlar; dünya bize büyük oyunlar oynuyor. Bir gün gelecek pıçağı sokacak bu da biline.
    Ha tabi buzulların genişlemesi güzel. sonuçta doğanın en zararlı varlığı insanın yaptığı yanlışların kutup ayılarının ve diğer kutup canlılarına zarar vermeyecek olması bazı insanları mutlu edebilir. evet tabi ki de bu haberlere aldırmayıp hatta mutluluk duyan yazarlara da yaşam alanı endişesi diyenler olacaktır. varsın desinler efendiler çok da ...

    saygılar doğanın en zararlı varlıkları!
    0 ...