aynı dönem liseden mezunuz. babası eski vali yanlış hatırlamıyorsam. lisede son derece apolitik ve müzikle çok yakından ilgili olmayan birinin bu süre zarfında ultra muhalif sanatçı noktasına gelmiş olmasını samimi bulmuyorum. hele ki kürtlükle uzaktan yakından alakası olmayan bir izmir çocuğunun bu tripleri bana komik geliyor. yiğit bulut benzeri bir karakter...
sesi de berbat bence, kum gibi adlı eserin ırzına geçmiş resmen...