Yaşlandın be reyiz. Artık kabul et. Ne bu koltuk aşkı? Tayyip erdogan'ın 14 yıldır hegomonyasına sebeb olanlardan biriside sensin be reyiz.
Türkiye'nin en büyük, en sosyal sivil toplum orgutü olan ocakların su anda ki işlevi ne? Cengiz topel lisesi'nin, ahmet rasim lisesi'nin okul çıkışlarında ki kavgalara adam toplamak. Liseli kaynıyor ocaklar. Eskiden en azından urumçi'ye, turkmeneli'ne yardımlar yapılıyordu. Şimdi orada ki kandaşlar kelle koltukta gezerken reklam amaclı bi kampanya başlattın seçim için o da tutmadı.
Bi de gafların ne olacak be reyiz? Hem kendini hem partiyi küçük düşürüyor.
Geçtim ezber yapmanızı, onünüzde ki kağıttan bile okudugunuz metinleri insanlarımız duygusal yaklaştıklarından dolayı, recep tayyip erdoğana karşı oluşan nefretten dolayı anlamadıkları halde alkıslıyorlar.
Ekmelettin ihsanoglu'na "emsalettin bey" demen; püskevit hedesi; galatasaray'ın şampuanlığı; altı milyon işsazi aşsız falan filan hep gaf...
Allah muhafaza... düşünsenize devlet bahçeli'nin başbakan olduğunu? Barrack obama ile bi toplantı ve akabinde basın toplantısı "yarrack beyle çok olumlu konular hakkında konuştuk". Hayde al başına belayı. Bekle coniler ne zaman özgürleştirecek türkiye'yi diye?
neyse ileri düzeyde ingilizce biliyormuş. Dur lan o daha kötü.