x vs y karşılatırmalı başlıklar

entry3 galeri
    1.
  1. sözlükte bolca olan başlıklar. peki ne amacı bu başlıkların? atom mu parçalıyorlar bu başlıklarda? karı kız mı düşüyor lefterle metin oktay'ı tartışırken? ne bileyim para mı kazanıyorlar lan zall bizden habersiz bunlara para mı dağıtıyor?

    cevabı vereyim mi? hiçbir sik olmuyor.

    peki hiçbir sik olmuyorsa, neden bu başlıklar açılıyor ediliyor? bu kadar nefretten sonra yazar burada hiç hoşlanmadığına vurgu yapmak istemiş. hayır ulan, umurumda değil. fakat asıl olan önemli konu içerik.

    x vs y başlıklarındaki amaç x ile y'yi karşılaştırmak. efendime söyleyeyim x'in götü çok güzel y'nin memesi daha güzeldir gibi tanımlar örnek olarak verilebilir. fakat; "x anasını siker!!!11!!1" gibi entryler, görüş beyan etmelerin başlıkla alakası da yok, bizim sikimizde de değil. okumak istemiyorum amına koduğumun yerinde böyle entry.

    isyanım var ulan!
    3 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük