artık istifa etmesi gereken parti önderi. bunu son seçimden bağımsız olarak söylüyorum. kendisi 2002'de istifa etti, büyük çabalarla döndürüldü partiye. buraya kadar tamam. 2007'de de partiyi meclis'e soktu. buna da tamam, kendisinin 2011 seçimlerinde istifa etmesi gerekirdi. bunda da istifa etmiyorsa 2014 yerel seçiminden sonra kesinlikle partiyi bırakması gerekiyordu. hep uzatmaları oynuyor. her şeyi başarı olarak nitelendiren pısırık bir önder istemiyoruz mhp'nin başında!