öğretmen

entry682 galeri
    285.
  1. Minik kurbağalara ithafen yazılmıştır

    Öğretmenlerin tatili 4 aydır

    -Öğretmenler 1 Temmuz'da tatile başlar 1 eylül'de göreve döner toplam tatili iki aydır. ek olarak içinizden yaz ayında okula gitmek isteyen varsa beri gelsin...

    Çok kazanıyorlar

    Yeni başlayan öğretmen 2000 küsür lira maaş alır. ek dersi ile 2500'ü geçer. Bu rakam tüm muadillerinden düşüktür. Öğretmelerin sayısı çok olduğundan her zaman en az zam ya onlara yapılır ya da geç yapılır.

    KPSS'den 60 ile atanıyorlar

    Kpss'den 60 alıp atanan yok denecek kadar azdır. Bir çok branşta 200 kişinin altında atama yapılır -uzun yıllar böyleydi-. Fizik, kimya,biyoloji,tarih, coğrafya vb bölümlerden atanmak çok zordur.

    Nerde eski öğretmenler!

    nerde eski öğrenciler! öğrenciler piç olmuş, okul sezonunda her hafta mutlaka birkaç "öğretmene dayak" "öğretmeni öldürdüler" haberi duyarsınız.
    laubali öğrencilerin olduğu bir video izlediğinizde -hocaya bak lan dersiniz -ben olsam hepsini muma çeviririm! başka birinde hoca muma çevirmiştir. Böyle eğitim mi olur öğrenci gülecek, rahat olacak dersiniz. Yani hoca eşek çocuk hikayesindeki gibi herkes bir şeyler der! Ayrıca bu öğretmenler de sizin içinizden çıkıyor. yani toplum muhteşem ya da diğer mesleklerdekiler harika da öğretmenler tu kaka diyemezsiniz.

    Öğretmene saldıranlar!

    Ya kafası basmamış öğretmen olamamıştır.
    Ya kıskanıyordur
    Ya okul çağında dengesiz bir öğretmen rastgelmiştir.
    Ya liselidir, ergendir.
    Ya da mesleği artıları ve eksileriyle değerlendiremeyen bir avildir...

    Meslekler tatiline göre değerlendirilirse imamları öldürmek lazım. malum günde 1 saatte işleri bitiyor. hatta jet imamlarımız bu süreyi daha da kısaltmakta

    Öğretmenlik kutsaldır muhabbetine hiç girmeyeceğim ancak artık genelleyip bir de üstüne sıçmayın. bir takım orospu çocuğuna göre polislerin ölmesi gerek çünkü onların kötü olması için polis olması yeterli, doktorlar çay içmemeli malum hasta bekliyor. Ambulans şoforleri de ölsün gereksiz ışık açıp siren çalıyorlar. taksi şoförleri, minibüsçüler, ölsün hepsi trafik canavarı... tamirciler malum çok para istiyorlar bi vidayı sen de sıkarsın! onlar da olmasın yani bu liste uzar gider!

    Lan cahil senin rastladığın insanları beğenmedin diye bir meslek erbabı kötü olur mu?

    (bkz: kurbağa gökyüzünü kuyunun ağzı kadar sanır)
    6 ...