istifa etmesi söyleniyor sebebini anlamış değilim. Şimdi mhp nin genelbaşkanı sinan oğan olsaydı bu seçimin sonucu değişecek miydi buna inanan var mı? Şayet buna inanan varsa saftır sırf konuşmak için konuşuyordur.
insanlar devlet bahçeli yi beğenmediği için mi oy veriyor erdoğan'a? veya kılıçdaroğlu na?
adam göstere göstere satıyor! göstere göstere vatana ihanet ediyor hala oy alıyor siz hala devlet bahçeli başarısız falan diyorsunuz. eğer sırf ülkedeki muhalefeti beğenmediği için erdoğan'a oy veren tanıdığınız varsa ekstra şerefsizdir. bırakalım bu işleri.
ek olarak: şuna katılırım yukarıdaki sebeplerle değil ancak yeni bir kan yeni bir yüz sebebiyle kongreye gidilmelidir.
en çok istediğim aday ise ümit özdağ dır. Ümit özdağ bu işi çok iyi yapar.