2014 öabt ingilizce öğretmenliği testinde eserleri hakkında tek bir soru dahi çıkmamış şahıstır. Halbuki shakespeare li soruya garanti olarak bakıyordum, sorulara bakınca 'o ne lan' bakışları attım. O'nsuz bir ingiliz edebiyatı nasıl var olur, neyin kafasını yaşıyorsunuz siz? *