trafiği bok olan şehir. 2 şeritlik yolun 1 şeridi otopark. Şimdi çiftliği'de kapattılar.
Bir kişiliği Yolun ortasına park etmiş görebilirsiniz. Zaten yol kenarlarını adamlar otopark yapmışlar. Bir düzgün otopark, anneler park'ının oralarda gördüm. Pazar sonrası oralar da bok oluyor.