öncelikle takdir edersiniz ki sözlük platformdayız ve görüşlerimiz belki sizler ile aynıdır fakat unutmayalım nefret nefreti doğurur. dünyada ki tüm savaşlar bunun için olmadı mı? öcalan dediğimiz insan bir nefret yüzünden bu hale gelmedi mi? peki bizim yapacağımız şey acılarımızı içimize gömüp bu nefret zincirini ortadan kaldırmak mı? yoksa asıp kesmeye devam etme mi?