Kaldığım 1 yıllık süreçte sabahın 5 buçugunda kalkıp doğuparkta yürüyüş yaptığım güzel sehirdir. Şu an ne durumda bilmiyorum ama 4 yıl once belediye evlerinde hanımaga adlı bi pastane vardı, pogaçaları 10 numaraydı. Gece gece aklıma geldi, hey gidi samsun hey.