samsun

entry1582 galeri
    777.
  1. kimseye lafım yok ancak eskiden ramazanların daha bir güzel geçtiği şehirdir. eleştirdiğim için söylemiyorum ramazanı yaşayan insanlar için söylüyorum. eskiden bir saygı vardı ama bu ramazanda özellikle o saygı da kalmamış.
    2 ...