çocukken yapılan psikopatlıklar

entry1094 galeri
    1000.
  1. Ilkokul 1. Sınıftayken sıra arkadaşımla arama oturmak isteyen kızın alnını ucu yeni açılmış kalemle boydan boya yarmıştım. Dikiş atılmıştı. Kız " naptın seenn" diye zırladığında " bana ne oturmasaydın aramıza " demiştim hatta. Sevdiklerini paylaşamamak mı yoksa psikopatlık mı bilmiyorum ama yine olsa yine yaparım.
    1 ...