siyasi fikirlerine hiç itibar etmediğim, o konuda ne düşünür, ne söyler, kimi savunur umrumda bile olmayan kadın.
lakin müziği ve cümleleri her zaman kalbimde yerini bulmuştur.
yıllar evvel çok hastalandığı zaman osman müftüoğlu ile aralarında geçen dialog şu şekildeymiş:
"Son altı yıl boyunca Sezen Aksu'nun tedavisiyle yakından ilgilenen doktoru
Prof. Dr. Osman Müftüoğlu, tanışmalarını şöyle anlatıyor. "Bir gün gazeteci
dostum ismet Berkan Sezen Aksu'nun rahatsızlandığını söyledi ve istanbul'a
gidip sanatçıyı muayene etmemi rica etti. Ancak bir başhekim ve Süleyman
Demirel'in doktoru olarak derhal istanbul'a gitmem mümkün değildi. Bir iki
hafta sonra istanbul'a gelebileceğimi söyledim. O ana kadar kendisini şahsen
tanımıyordum ama herkes gibi ben de şarkılarını büyük bir keyifle
dinliyordum. Sonraki günlerde eşimle bir davete giderken telefonum çaldı.
Karşıdaki ses Sezen Aksu'nundu. Ona üzgün olduğumu, kendisini en kısa sürede
göreceğimi belirttim. Bunun üzerine beni çok etkileyen şu sözler döküldü
dilinden. 'Hocam geç kalırsanız beni görebileceğinizi zannetmiyorum, çünkü
galiba ben öleceğim.' Ben de bunun üzerine şu cevabı verdim: 'Sizi şahsen
tanımıyorum ama tüm bu şarkıları yapan Sezen Aksu'nun böyle küçük
hastalıklara pabuç bırakacağını hiç zannetmiyorum. Bir kere siz kolay kolay
ölmezsiniz, bundan emin olun. Ayrıca diyelim ki tıpta hastalığınıza bir çare
yok. Ama mucizeler hâlâ var ve ancak bu evreni yaratan güç tarafından
korunmuş insanlara giderler. Siz çok özelsiniz. Dolayısıyla bu mucizeler
için şansınız çok yüksek Ama sizi bir iki gün içinde göreceğime söz
veriyorum.' Yaklaşık on dakika sonra telefonum yeniden çaldı. Arayan yine
oydu. 'Hocam isterseniz acele etmeyin, gelecek hafta bile gelebilirsiniz.
Çünkü şimdiden kendimi çok iyi hissetmeye başladım' dedi."