Bu sezon ilk hedefi lig şampiyonluğu olan bir takıma uygun bir teknik direktördür. Selefi mancini gibi nazlı, para yiyici, şikayetçi değildir. Hem sneijder melo gibi egoları yönetebilecek hem de genç oyuncuları eğitebilecek bir yapısı vardır.
Keşke sözleşmesi 2 yıldan fazla yapılsaydı, çünkü başarılı olacaktır. Taraftar da bağrına basacaktır.