Her teknik direktör gibi daha göreve başlamadan, Türkiye' ye gelmeden eleştirilmeye başlanmış kişi. Önce resmi maçlarda birkaç kez izlemek gerekir. Sonra yorum yapmak sağlıklı olur. Ne biliyorsun Fenerbahçe' ye 3 atmayacağını ?
Bekleyip daha sağlıklı yorum yapalım.