normal yüklemli normal cümleler kursa dövecekler sanırım, o nedenle yazdıklarını tek cümle görünümüyle ortaya koymak için ıkınıyor da ıkınıyor.
yahu olmuyor. Türkçenin ırzına geçmekten başka şey yaptığı yok. okumayı yazmayı henüz sökmüş olanlar da "vay be, amma uzun cümle kuruyor helal olsun." diye yere göğe sığdıramıyor kötü trolümüzü.