Berkin elvan deyince benim aklıma kin gelir, tahammülsüzlük gelir, ülkemin düştüğü hazin tablo gelir. sırf kendi siyasi düşüncesinden değil diye pisi pisine ölmüş birine nefret kusan insanlar gördüm. 14 yaşındaki bir çoçuk öldükten sonra hâlâ "ama o ekmek almaya değil taş atmaya gidiyordu" diyen vicdansızlar gördüm. Bir çoçuk öldükten sonra meydanlardan anneleri yuhalatan insafsızlar gördüm. Evet bu ülke berkin elvan ile gittiği çukuru ifşa etmiştir. ben ne alevi ne de solcuyum. berkin elvan'ın bir şekilde dahil olduğu savunduğu düşünceyi de benimsemem. hatta berkin elvan için bir şekilde sokaklar da şiddete başvuranları da asla tasvip etmedim ama berkin elvan'a yanımda laf eden biri olursa da sessiz kalmam.