5 gb hafızalısını 3 ay önce 220 ytl ye aldığım mp3 çalar. ses kalitesi ve kulaklık gerçekten harika. şarjı da baya gidiyor. tek uyuzluğu sadece pc den şarj olması. ayrıca şarj aleti satılıyo 20-30 ytl arasına.* menü tuşu vardır sorun çıkarır arada bir de hafızası doldukça yavaşlıyo. bunların dışında fiyat/performans olarak çok iyi.