pitozis

entry3 galeri
    3.
  1. an itibariyle sol göz kapağımın sağa oranla daha aşağıda (çok az da olsa) farkettim. bu hastalık kendiğinden geçer mi acaba. bilgisi olanlar mesaj kutumu şenlendirirse sevinirim.
    0 ...