gerard pique

entry249 galeri
    109.
  1. Bir daha kendine zor gelir diye düşünüyorum. Hollanda maçında berbattı , Şili maçında kesik yedi zaten. 2 yıldır eski günlerin ekmeğini yiyordu zaten. Barcelona acil stoper alsın. Yoksa pique bu haliyle daha çok sorun olur.
    0 ...