Rüyamda bi yere gitmişiz Almanca konuşan melez veletler dolanıyor ortalıkta, çocuğun bi tanesi 1buçuk-2metrelik bi yerden yere düştü ''iyi misin?'' dedim, bi şeyler dedi anlamadım, anlamayınca haliyle vücut diline başvurup, el parmaklarımı açıp göstererek ''Elinde ayağında bi şey yok değil mi?'' dedim, ''Fünf'' dedi
Ulan uyanınca Translate'den baktım ''Fünf'' ne demek lan? diye, Almanca ''5'' demekmiş, salağın evladına elimi açınca ''Bu kaç?'' anlamış herhalde... O değil de ben Almanca'yı sökmüşüm bilinçaltımda ama haberim yok lan:D Fazla Rammstein dinlemekten oluyor hep bunlar...