evet moderasyonun "kanki naber" tarzı entrileri sevmedigini ve akabinde sildigini düşününce böyle bir şey yapmak iyi olur dedim. neyse entrime gireyim, döneyim.
abi bence bu olay dünyada varolan en samimi sevgi göstergesidir. böyle bir işle meşgulsundur ya da nebileyim olur da yan yana gelemiyecek bir pozisyondasınızdır işte o zaman olur karşıdaki arkadaş bir selam çakar size gözüyle.
ben çok mutlu olurum bu göz kırpma olayında ama samimiyetsiz geyigine, artisliğine yapılandan bahsetmiyorum anladınız siz. vardır böyle bişey. çok duygulandım yazayım dedim.
işin kötü tarafı göz koordinasyonu olmayan bir insan olduğumdan mütevvelit yapamıyorum bu kırpma işini ikisi birden aynı anda kapanıyor, şapşallaşıyorum mütemadiyen. işte bu yüzden siz yapabilenleri feci kıskanıyorum.
ve bana her göz kırpıldığında mutlu oluyorum birden, ne kadar boktan, dünyevi düşünce varsa kafamda birden gidiyor, bütün dertlerim, sinirlerim o an kısa bir süreliğine olsa da siliniyor. eminim herkese oluyor.
bu sozlukte yapmadıgı bok, girmediği agresif entri kalmayan ve sevilmeyen bir insan olarak bu entryi girdiğime başlığı açtığıma şaşırdım ama evet lan sevgi böcegi oldum galiba.