Bir aralar facebook'ta her on gönderinin 7'sine sahip bir yazardı. Bu aralar pek duyamıyoruz zat-ı şahanelerini.
Açıkçası pek bilmiyorum, ama güzel bir kaç sözüne şahit olmuşluğum da var internette bu gibi entrylerde. Ama her ne olursa olsun bu kadar piç edilmemeliydi diye düşünüyorum.