ideoloji, devrimci yada ölümsüz olamayacak kadar çocuktu. bu yüzden bu kadar canımızı yaktı, sokaktaki mücadelenin üstünde idi onun ölümü, çocuklarımızı koruyamadığımızın kanlı canlı kanıtı.
kişisel yorum : babası her yere çıkmamalı, taraf değil herkesin ortak acısı olmalı. gezi destekçisi olsamda bu konudaki fikrim budur.