Çok cesur ve saygı duyduğum "Almancı" kabare sanatçısı. Çok güzel konuları en doğru şekilde dile getiriyor, herkese ve herşeye söverken insanları güldürüyor, sonrada güldüklerine pişman ediyor.
"Benim neden küfürlü konuştuğumu değil, sizin bu küfürleri nerden tanıdığınızı düşünmelisiniz".
Konuk: Hitler'in "mein kampf"ından okuyarak show yapmanız üzücü değilmi?
Serdar: insanların okuduklarıma gülmeleri dahada üzücü değilmi?!