sevdiğim bir insandı kendileri. ama son zamanlarda baya öncesine dayanan son zamanda yazılarda bi kısalmalar sürekli bir dalga ironi falan. son olarak da bu durumda da ironi yapması ki ironi yapmadı gibi, yapmışsa da bu konuda ironi yapılmamalıydı, çok iğrençti.ama bütün gündemin yılmaz özdil olmasına gerek yok başbakanımız fıtrattan taner yıldız 302 ile kapatmaktan bahsederken ve en önemlisi hala acılı insanlar varken yılmaz özdil gündem olmamalıydı. madeni o patlatmış gibi davranılmaması lazımdı. hele ki başbakanın laflarına laf etmeyip buna tepki koyan akpli dönekler hiç olmamalıydı. olmaması gereken çok şey oldu.