bugün 5 yaşlarında tatlı mı tatlı bir kız gördüm. durakta erik yiyordum(genelde ben durakta beklerken erik yerim). ister misin diye sordum istemedi uzattım öyle bir mutlulukla aldı ki. sonra bana bakıp gülümseyerek yemeye başladı birde konuşuyo tatlı tatlı. aynı eshota bindik bana "yanına geliyim mi" dedi. annesini bırakıp yanıma geldi tabi sonra annesi de. sohbet ettik küçükle. inerken hoşçakal diye bağırdı. günümün en mutlu anı buydu.