türkiyede nükleer santral olsaydı 280 işçi ölmezdi

entry15 galeri
    3.
  1. saçmalığın da ötesinde bir söylem. ihmalsizlikten ötürü yılda kaç kişi madende ölüyor? bir de nükleer santral kuracaksın. kimsin derler adama. ihmalsizliğin, boş vermişliğin tavan yaptığı, insan hayatının hiçe sayıldığı ülkeye nükleer santral yapın. yapın ki daha çok insan ölsün.
    0 ...