"memesi büyük diye sefiyonus yhaaa .s.s.s" diyen kezbanların hayranlarını iyice sıkmaya başladığı hatun. ulan meme 60 yaşındaki teyzelerde de var. salak mısınız, taklit mi yapıyorsunuz? yok orası böyleymiş, bıyığı varmış. hee amk pala pala bıyıkları var ona vurulduk biz de. bir de dayatma yapıyorlar. "yok o güzel değil onu beğenmeyin, bakın x var o daha güzel". oldu tamam. anlamayanlara bir kez daha söyleyelim bu kadındaki surat kimsede yok. sadece yüzündeki o müthiş kombinasyonla bile herkesten daha güzel.