sıdıka

entry257 galeri ses1
    41.
  1. absürd diziydi vesselam. öyle konusuz ilerliyordu desek yeridir, anlatıma yoğunlaşmıştı ve bu hoş bir olaydı tabii. klişeleri (samim ile zekeriya muhabbetleri) falan oldukça komikti.
    seinfeld e benzetirdim biraz, ana karakterler farklı olsa da ilerleyiş ve yan karakterler ile bütünlük açısından.
    bir bölümü tamamen kavanozun kapağını açabilmek üzerineydi mesela, kopmuştum resmen.
    1 ...