kukla

entry4406 galeri ses2
    2211.
  1. şu sözlükte tanışıp iki lafın belini kırmak istediğim yegane yazar.yeni tasarım kullanmadığımdan ''takip etme'' olayını bilmiyorum.gerçi takip etmeme pekte gerek yok kukla kardeşimi açıyorum istatistik sekmesini herif zaten olumlu olan bütün sıralamalarda ilk 10 da.bazen aratmıyor bile adamım 1. sırada çıkıyor karşıma.lan oğlum moralim bozulduğunda şükela tuşuna basıyorum 5 veya 6. basışta reyizin bir entrysi geliyor.random gülüyoruz.çoşmuşunuda en beğenilenlerinide bu adam için 20 ye 30 a çıkarmalı.çabuk bitiyor 10 tane.şuan kendimden de tiksiniyorum yalaka gibi ama kardeşlerim bilir misiniz kendim gibi birini bulunca böyle heyecan yapıyorum.mizahın mizahımdır reyiz.böyle adam akıllı 15 20 yazar daha olsa sözlük bu halde olmazdı.böyle adamları troll deyip küstürmeyin la.
    0 ...