devlet bahçeli

entry8841 galeri ses5
    3250.
  1. ülkeyi dolaşarak iktidar olunmayacağını bilmesi gereken genel başkandır.

    mühim olan halka yakın olmaktır, yani gittiğin yerde köylüleri selamlamakla ülke dolaşılmaz, bir samimiyetin olması lazım, bunu kazanmak için önce yanına el öpmeye gelen aynı tipteki adamları tokatlaması gerekir, sırf o pozla milyonları kaybediyor benden söylemesi.

    sokaktaki insanlarla diyaloğu çok zayıf, onu eleştirmiyorum, yapı meselesi, ben de öyle biriyimdir, fakat erdoğan ve geçmişteki bazı siyasiler gibi halkın arasına karışabilecek bir tip değil. halkın gözünde simgesel bir yeri yok, heyecan yaratmıyor, misal bir karaoğlan değil, ne biliyim demirel gibi toplumda fanatikleri yok, hele erdoğan gibi hiç değil. yeni bir şey söylemiyor, yaptığı tek şey karşı çıkmak. bişeye karşı çıkıyorsan onun yerine yeni bir şey söylemen gerekir, öyle yuvarlak laflarla "hallederiz" tripleriyle olmaz o iş..

    mhpnin ekonomik politikası nasıl olacak bilen beri gelsin. işçiye memura maaş yapcam gibi klasik tezleri kastetmiyorum, zira onlar ekonomik politika değildir. özelleştirmeye nasıl bakıyor, abd ile ilişkilere nasıl bakıyor, doğu ve güneydoğuda neredeyse yüzde 1 oranlara düşmüş bir parti olarak iktidara gelse oraları nasıl yönetecek, nasıl hitap edecek hiç bişey belli değil..

    böyle tiplerin derdi sadece gemiyi yürütmektir, yeni bir hayali yoktur, bir projesi yoktur, az olsun benim olsun kafası işte bu. ki bunu uygulamalı olarak geçmişte gördük. hem bahçeli hem de kılıçdaroğlu, erdoğanın paçasını çekiştirerek iktidara gelme hastalığından kurtulmalıdırlar, yeni bir şey söylemeliler, yoksa biz her seçim böyle şeyler yazarız.

    gelecek seçimde mhp ikinci parti olur diye hayal bile kurmayan bir taban ve seçmen kitlesine sahip olmanın da avantajları yok değil. düşünsene türkiyede iki tur at, üçüncülük garanti, meclis garanti, çorba kaynıyor. hala bahçeli geldi mhp oyları arttı diyen andavallar var. şu çözüm süreci olmasa o oyu da alamayacak, oy aldığı kesimin genelde 25 yaş ve altı olması da düşündürücü tabi.
    0 ...