daha küçük yaşlarda kızları alev alev yakan yazar.
büdü diye köpeğim vardı benim. ne zaman büdü desem gülerdim. hatta şimdi bile büdü yazarken gülüyorum. hoşuma gidiyo büdü demek. sizleri de mecbur bırakıp sike sike büdü yazısını okutturduğum için özür diliyorum. yani büdü yazısını okumak sizi sinirlendirebilir ama inanın büdü derken keyif alıyom ben. mihehe büdü.. amına koyum sakın kızılmasın. isterseniz şimdi şu satır da yazıyı bırakabilirsiniz. çünkü hoppppppp yine büdü dicem.
büdü.
mihehe okumaya devam eden manyaklar için hemen olaya geçiyim.
12-13 yaşındayız hacivat abi. mahallede bi kız var, şişko biraz. adı büdü.
ehehe filiz lan adı. bu filiz bi gün bizim bahçeye geldi.. bahçeden şeftali falan koparıp yiyoz. aklıma cinlik geldi amk. dedim filiz şu biberi tek ısırışta yiyemezsin sen dedim. yok yea yerim dedi, yiyemezsin dedim, yerim kuki dedi, yiyemezsin dedim. acı mı dedi. ''yok kız acı değil '' deyip beyaz olan biberlerden bi tanesini koparıp çatır çutur yedim.
neyse, bu salağa da en koyu olan acı biberi verdim. aldı amk hart diye köküne kadar bi ısırdı bana bakıyo. filiz nen var dedim. yavaş yavaş ağzını açmaya başladı. kız noldu dedim. hala bana bakıyo, yeşil biberler dişlerinin arasında duruyo böyle. anlık bi olay bu. dürttüm, kız filiz noldu dedim. hafiften gözü seyirmeye başladı. direniyom gülmemek için. filizcim acımıydı biber dedim, bu başladı anneeeeeğğğğğğğğğğğğ diye ağlamaya. tatlım benim ya, tüküre tüküre tulumbaya koşuyo. yarılıyom izlerken. gitti tulumbaya bastı su çıkmadı. bastı bastı yine çıkmıyo. çıkmaz amk, çünkü ilk başta havasını almak için su doldurmak gerek. manyak bizim tulumba, su ihtiyacını elde etmen için önce onun su ihtiyacını karşılamasın.
90 lı yıllarda çocuk olanlar bilir bunu. şimdileri artema var amk. athena değil artema.
büdü.
(büdüyü yazmak içimden geldi)
neyse, dizlerime vura vura gülüyom filize, altında da kırmızı bi etek, bi de tayt var. tulumbadan su çıkmayınca bana baktı. kukii çabbık bana su getir dedi. pislikkkkkkkkkk diye bağırıyo. dedim filiz büdünün ordaki çeşmeden iç dedim.
bu koştu çeşmeye, alev alev yanıyo şişkocum. eğildi tam içiyodu ki,
bizim büdü kulubeden çıkıp koşa koşa bunun götü ısırdı
anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeğğğğğğğğ
şişkom nasıl çığlık atıyo.
*
annemden dayak yedim o gün.
kimin yüzüne?
tabi ki= bü..
mihehe bu sefer kendiniz okudunuz. siz benden de manyaksınız amk. allah sonumuzu hayır etsin.