bir parti düşünün ki, sözcülerine baksan mangalda kül bırakmazlar, 40 yıllık dava filan derler, ama bu partinin bırakın birinciliği, ikincilik gibi bir hedefi dahi yok, iddiası yok, böyle bir beklentisi de yok, çantada keklik gördüğü yaklaşık yüzde 10-15'lik bir kitle sayesinde meclise girip vekil maaşlarını kapan vekillerle dolu bir parti. bu partinin mensuplarına da şaşıyorum, benim partim iki seçim üçüncü olsa, o genel başkanı orada oturtmam, daha iyisi gelsin isterim, ama hiç böyle bir endişe de yok, beyimizin keyfi yerinde.
ayrıca nasıl bir milliyetçilikse, türkiyenin dörtte üçünde yok, çoğu şehirde ilk üçte bile değil, istanbulda bdp mi hdp midir nedir, böyle bir partinin bile gerisinde kalması ayrı bir trajedidir, ankara da ha keza aynı. istanbulla ankaranın oy toplamına bakarak, milyonlarca nüfusu olan iki şehirde toplamda yüzde 15 bile oy alamamış ve hala bu genel başkanın sözlerine itibar ediliyor, başarılı olduğu filan söyleniyor, sonra da avrupada şöyle oluyor böyle oluyor diye hariçten gazel okuyorlar, devlet bahçeli ancak türkiyede iş yapar, çünkü batıda başarısızlığa tahammül yoktur.
edit: koca türkiyedeki 81 vilayetin 8 tanesini filan aldı diye kendisini başarılı görecek kadar geri zekalı değilim. iç anadolu, karadeniz, ege gibi yerlerde bile fiyasko yaşamıştır.