devlet bahçeli

entry8841 galeri ses5
    3226.
  1. istifa etmesi gereken genel başkandır.

    zira lideri olduğu parti, türkiyenin en büyük şehrinde istanbulda yüzde 4-5 seviyesinde kalmıştır. hatta hdp'nin gerisinde kaldığı söyleniyor, son oranlara bakmadım. şimdi bir parti düşünün, doğu güneydoğuda yok, karadenizde sanırım 1-2 il alabildi ve dahası türkiye ve dünyanın en büyük şehirlerinden olan istanbulda aldığı oya bakın. ee kardeşim sen nasıl büyük bir partisin ki, türkiyenin can damarlarında oy toplayamıyorsun. seçmen yaşı 25'e çıksa sittin sene barajı geçemezsin, kanı kaynayan 18.lik gençlerin oyu olmasa bitiksin. işin daha acısı türkiyenin onlarca şehrinde yüzde 10 bile alamamış. yani halkın genelinde hiç bir karşılığı yok. sabah akşam güneydoğu tatavası yapıyor, güneydoğu seçmeninin s..nde değil. demek ki mhpnin derdi güneydoğuda taş toprakmış sadece, oranın insanı umrunda değil.

    haaaaaaaaaaaa. bu seçimde metropollerdeki çöküşün sebebi keşke bu kadar basit olsaydı. mhp bu seçimde tarihi bir hata yapmıştır. aslında hata kelimesinden daha ağırını kullanmak isterdim ama gg olmasın diye söylemiyorum. ne hatası yaptı.

    ankara ve istanbulda mhp seçmeni malesef chpye kuyruk olmuştur. yine gaza gelmiştir, ak parti ve kadrosu sanki yunanistandan gelmiş gibi bir hava yaratılıp ak partiye karşı birleşelim gazına fena gelmiştir. devlet bahçeli bu durumu bildiği halde içindeki ak parti nefreti yüzünden bu birleşmeye ses çıkarmamıştır. oysa seçimden önce "mhp hiç bir partinin arka tekeri değildir, herkes kendi adayı için çalışsın, mhp seçmeni mhpye oy verir, başka partiye oy vermez" gibi bir söylem geliştirseydi hem oyları çoğalırdı, hem de büyük şehirlerde böyle rezil olmazdı. mhp bu seçimde psikolojik olarak büyük yenilgi almıştır. bir zamanlar kalesi olan yerlerde aldığı oylar yerlerde sürünmektedir.

    umarım mhp seçmeni bir daha başka partilerin gazına gelip davasını satmazlar. seçimde herkes kendi bacağından asılır, bu iş dava işidir, gönül işidir, ben inandığım partiye oyumu veririm, öteki hesaplar beni ilgilendirmez prensibini umarım tekrar kazanırlar. birleştikleri parti de chp, yazıklar olsun..
    0 ...