istanbul da

entry94 galeri
    86.
  1. müziği pek güzel bir teoman şarkısı. sözlerini de yazalım tam olsun:

    kalbimi söktüm, seni kazıyım derken.
    ta en derinden,
    iliklerimden.
    barmen git başımdan sarhoşum zaten.
    aşktan kederden,
    mutsuz kendimden.
    istanbul'da.
    savrulmuş her şey bitmiş ben yokken.
    ta en derinden,
    iliklerinden.
    kalbimi astım ceketimin yakasına,
    aşktan kederden,
    pişman geçmişten.
    istanbul'da.
    nefes alır gibi sanki
    yalanlar söyleyince,
    sesim öyle yüksekti ki
    kendim bile inandım.
    öyle ya da böyle zor,
    kırılmamış gibi yapmak,
    sözlerini unutmak,
    o en çok sevdiğim şarkının.
    nanananana....
    kalbimi söktüm seni kazıyım derken.
    ta en derinden,
    iliklerimden.
    her şey bitsin unutmalı anıları.
    ağzımda ağzı,
    omzumda bacağı.
    istanbul'da.
    1 ...