Avustralya ve Almanya basınında hakkındaki test yazılarını okuduğum ve çok şaşırdığım araba. Resmen methiyeler düzmüşler. Malum dağıtım ağı olmayan bu yüzden Avrupa'dan çekilen Dodge markanın en üst profil modeliymiş bu o yüzden Fiat'tan ziyade Chrysler arabası olarak görmek lazım ve Fiat çok akıllıca bir hareket yaparak modelin armasını ve ismini değiştirmek dışında tipik Amerika aracı havasını korumuş.
Özellikle Avustralya gazeteleri övgüler yağdırmış. Evet baktığınızda çok şık ve üst düzey bir araba. Benim anlamadığım bir şey var, Türkiye'de herkes fiyatından çok şikayetçi ama dış basında verdiğiniz paranın karşılığını en iyi şekilde alabileceğiniz ve çok makul bir MPV/ SUV karışımı olarak lanse edilmiş. Satışları da hiç fena değil.