50 küsür il ve 100'lerce ilçeyi dolaştı seçim sürecinde. Tüm ilçelerde hatta bazı köy ve kasabalarda bile mitingler, toplantılar yaptı.
Şehirlerin birçoğunun içini gezdi halkla buluştu.
Peki mitinglerinde neler konuştu nasıl konuştu Devlet Bahçeli?
Hiçbir zaman seviyeyi düşürmedi, daha önce AKP'ye oy vermişlere ya da vereceklere kötü söz söylemedi. Erdoğan'a kabinesine ve akplilere hakaret etmedi.
Ülkede olup bitenden düzgünce bahsetti, üslubunu bozmadı. espiri yaptı güldü güldürdü.
Günlerini 3-4 saatlik uykuyla geçirdi. Tüm bu il ve ilçeleri karayoluyla ziyaret etti. Birçok ziyaret sonra Ankaraya döndü durum değerlendirmesi yaptı.
Seçim günü sonuçlar geldi, saat 3te çıktı hayırlısı olsun dedi memleket için.
1) MHP'ye oy vermeyenler, MHP'de veya Ocak'ta bulunmayan hangi hak ile eleştiri yapıyor?
2) Partide ocakta olup seçim süresince klavyede yazmak dışında çalışmayan ülkü devleri(!) hangi hakla eleştiri yapıyor?
3) Devlet Bahçeli üslubunu bozmadığı, sağduyu çağrısı yapmaktan vazgeçmediği için mi istifa etmeli?
Kimse kusura bakmasın ama Devlet Bey'i kimseye yedirmeyiz. Bizler Devlet Bahçeli'Nin manevi evlatlarıyız ve onunla gurur duyuyoruz.