5-6 sene evvel daha yeni yeni ortalarda görünmeye başladığında dinleyip burada birkaç seneye efsane olabilir demiştim. efsane kelimesi biraz büyük kaçtı kabul lafın gelişi diyelim. ama geçen o sürede aldığı ödüller yaptığı şarkılar ile yanlış çıkarmadı o gün sezdiklerimi. müzikal kalitesi var, keşke biraz daha country tarzına keskin dönüş yapsa, piyasa oldu elbet bunca başarıdan sonra ama bence yine de diğerlerinden farklı bu kız. işini temiz yapıyor. eski şarkılarını bulun dinleyin bence. şu son 2 albümde güzel ama bu kadar popüler olmadan önceki country tarzında yaptığı işler mükemmel. tavsiye ederim ruh huzuru için.