fazla efendi bir adam. ve sanırım yine o klişe laf: türkler efendi adam sevmez, yavşak sever. bu yüzden zaten kafadan kaybediyor.
hamiş 1: ülkücüleri sokaktan uzak tutabildiğine inanmıyorum, zira ülkücü kalmadı bu ülkede.yoksa dün ki ses kaydından sonra şimdi meydanlarda olurlardı.
hamiş 2: vatana ihanet yorumunu bahçeliye sorup, chp lilere tenezzül etmeyeler, önce kendi başkanlarına sorsunlar bu konuyu. önceden vatana ihanet planları ve kendi ülkesine bomba atmayı düşünen genel bir başkana sahipler ne de olsa.