MHP ve iktidar kelimelerini ilk defa yan yana getiren adamdır.
Rahmetli Başbuğ ile tek başımıza girip en çok oy aldığımız seçim % 8,5'dur.
Bahçeli ile tek başımıza girip en az oy aldığımız seçim % 8,5'tur.
Biz her halükarda ülkücüyüz, mhp'liyiz. Kazansak da kaybetsek de. Biz kutlu yenilgimize razıyız. ama mesele oysa, o oyu MHP'ye bahçeli zamanında kazandırabildik.
türkeş bey zamanının gereği oydan başka şeylerdi. oy almasa da çağının gereğini yapardı. devlet bey de çağının gereğini yapıyor. sorun yok.