modluk teklifi yaptığı gün daha dün gibi aklımda olan admin.
ulan ne gündü be,
- merhaba kukla, günün 12 saatini burda geçirdiğini görüyorum, bu zaman zarfında sözlüğe yardım edebilirsin, o yüzden moderatör olmanı istiyorum. eğer kabul edersen 1 ay deneme süreci verecem. uygun mu?
+ uyar abi ama diğer modların yaptığı gibi entry girmemezlik yapmam ben.. öyle tecavüze uğramış gibi köşeye sinip titreyerek olan biteni seyretmek bana çok ters.
- okey. önce müştehcen entrylerini ve nick altı kavgalarını silmen gerek.
+ abi 4000 entrim var.
- biliyorum
+ silersem 4 tane falan kalıyo.
- hadi canım.
+ bi günümü alır bu.. ama neyse başlıyorum silmeye.