muhtemelen terör ve çözüm süreci ile alakalı bir cayırtının kopacağı gündür. oslo kayıtlarında olduğu gibi. yine akp seçmeni de muhalif seçmen de stabil kalacaktır. olsa olsa muhalefetin argüman haznesi gelişmiş olacaktır. sözcü birkaç günlük sansasyonel manşet ihtiyacını karşılamış olacaktır.
birkaç aydır neler oluyorsa... olan biten her şey bu pazar gününü rezil rüsva etmek için. aynı gemideyiz. gerçi çoğu kişi batıda. anadolulu öküzleri seçim zamanı haricinde sikleyen yok ama neticede aynı gemideyiz. dua edin ve bir an önce sağ salim pazartesi olsun.
Aralık sonundan beri iyice anlaşılan iki mesele var. birisi, Abi siyaset hakikaten iki ucu ve ortası bokla kaplı değnek. bu değneği yalamak her babayiğidin harcı değil. diğeri de bizden farklı olsalar da hizmet ediyorlar, Allah rızası için çalışıyorlar, çocuklarımıza yaban ellerde sahip çıkıyorlar dediğimiz adamlarda ciddi manada kalsiyum eksikliği var. omurgasız değiller ama kemikleri çok yumuşak. inanın bana kalsiyum eksikliği omurgasız olmaktan daha aşağılık bir şey.