ygs 2014

entry460 galeri
    317.
  1. Sınava girmiş olan tüm kardeşlerim hakkında hayırlısı olsun. çünkü bazen kaybetmek kazanca dönüşebiliyor. şu sınavlar kalksın öğrenci rahat olsun desek zor, diğer yandan üniversitelerde kız-erkek bir sürü hödük var. bu durumda bu sınavların seçiciliği yok. üniversite mezunları bile işe giremiyor. o halde umutların bu sınava bağlanması olağan. baska bir yolu olmalı. Edit: bunu eksileyebilecek bir birey ya yukarıda söylendiği üzere bir hödük, ya da sınav sonrası ağır psikoz geçiriyor.
    0 ...