yazarın biri nick altıma girip '' elleri dert görmesin '' diye entry giriyor. diğer yazar '' kuki el mel demiş adam, sana osbirci demek istiyor ahaha ne düşünüyosun bu husuta'' diye mesaj çekiyor.. sürekli kavga ettirmeye çalışıyolar, sürekli. ikisinden birine sövüp çaylak yaptırmaya çalışıyorlar. lan amk ben hep edebimle takılmaya çalıştım şu siktimin sözlüğünde. hakkımda yarrak yarrak başlık açtılar yine de efendiliğimi bozup götünüze girsin o başlıklar demedim. aldığım aile terbiyesi ve eğitim ile her şeyin üstesinden hep kendim geldim. tahrik ve taciz eden o pezevenk piçlere hep ılımlı yakaştım ama artık yoruldum amını sikim. kaba konuşup alayına '' manyak '' dicem hakket zor sabrediyorum. sözlük bu değil lan, vallayi billahi çok bozdu.